۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

من از خمینیسم حمایت نمی کنم


من به هیچ کس رای ندادم، چون بر این باور بودم و هستم که نمی توان در یک رژیم فاشیستی، حتی ذره ای تغییر بوجود آورد، زیرا اصلاح در یک نظام دیکتاتوری در حقیقت بزک کردن چهره قبیحی است که از دموکراسی فقط اسم آن را یدک می کشد و در زیر به جرم و جنایت خود مشغول است. البته تقلب بزرگ خرداد نیز به خوبی نشان داد که این رژیم مافیایی حاضر نیست مردم کسی را که از فیلتر خود همین رژیم عبور کرده است انتخاب کنند، چه رسد به این که حاضر شود از قتل و غارت کشور دست برداشته و حقوق مردم را به آنها باز گرداند. و دیدیم که این مردم همیشه در صحنه از فردای انتخابات خس و خاشاک نام گرفتند و به شعورشان توهین شد. در آن موقع بود که من و امثال من که رای نداده بودیم با کسانی که رای داده بودند برای تغییر حالا به هر کسی چه احمدی نژاد و چه موسوی، یکدیگر را باز یافتیم و با یاد این مثل که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من متحد شده به جنبش درآمدیم، زیرا هدف همه ما یک چیز بود و چون همه ما ایرانی بودیم و رژیم غافل از این نکته بود که نمی تواند بین ما تفرقه بیاندازد. حالا که رژیم به فلاکت افتاده پیراهن عثمان را برای جنبش سبز علم کرده است تا بتواند با این بهانه بین ما تفرقه بیاندازد، غافل از اینکه بازهم تیرش به سنگ خورده است، چون ممکن است من از خمینی حمایت نکنم و دیگر هموطنم فکر کند باید برای صدمه ندیدن جنبش بایستی به ظاهراز خمینی حمایت کند ولی باز هدف هر دوی ما یکی است زیرا ما نه از شخص خمینی به عنوان یک شخص ، بلکه از خمینیسم به عنوان بنیان این استبداد و دیکتاتوری انزجار داریم و تمام تلاش ما این است که استبداد دینی را از جامعه بزداییم. فقط من اینگونه فکر میکنم اگر قرار است به جنبش در آییم، یک ناحق را بهانه برای جنبش نکنیم، بهانه برای جنبش بسیار است (مثلا آزادی زندانیان سیاسی و یا حتی افکار خمینی در فرانسه که میگفت شاید شاه آدم خوبی باشد، حالا اگر مردم این آدم خوب را نخواهند شاه باید برود، یعنی رفراندوم).

۲ نظر:

  1. خمینی دروغگو بود اگر باور ندارید اعلامیه ها و حرفهای نوفل لوشاتو او را با آنکه در ایران گفت مقایسه کنید، او جانی و آدم کش بود اگر باور ندارید جنگ ایران و عراق را از نظر بگذرانید یا کشتار زندانیان را سال ٦٧ مرور فرمائید. وقتی کسی دروغگو باشد و آدم کش هم باشد مسلم است که هزاران کار بد و ناشایست هم انجام میدهد که خمینی هم کرد. ممکن است شما بگویی که صدام حسین بود که اول به ایران حمله کرد و این درست است ولی اگر خمینی سران آرتش را اعدام نمیکرد و افسران آرتش را بازنشسته و آرتش را بی سازمان نمی کرد صدام جرأت نمی کرد که به ایران حمله کند. وتازه جنگ را ٦ سال زودتر میتوانست با آبرومندانه و دریافت تمام خسارات خاتمه دهد . یک نمونه از کارهای وحشیانه خمینی را بیان میکنم . وقتی در پاریس بود میگفت زن ها و مرد ها حتی کمونیست ها آزادند ولی وقتی به خر مراد سوار شد به روی زنان و دختران ما اسید پاشید. سینما رکس آبادان را آتش زدند و ٤٠٠ نفر زن و مرد و بچه را سوزاندند . حالا یکی عکس خمینی را آتش بزند انگار خیلی کار بد کرده است به نظر من باید جسد خمینی را در آورد و دهنش را به مستراح تیدیل کرد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند .هموطنان عزیز در طول تاریخ این آخوند ها هر بلائی که از فکر شما میگذرد به سر پدران و مادران و فرزندان این ایران زمین آوردند. حالا اگر مردم ایران تمام آخوند ها را ریزه ریزه کنند باور کنید که حق دارند. به امید پیروزی و درود بر تمام مردم آزادی خواه ایران.

    پاسخحذف
  2. خمینی یک حرامزاده ضد ایران و ایرانی به معنای واقعی کلمه بود. این حیوان آدمخوار کینه حیوانی عجیبی علیه ایران و مردم ایران داشت و تا آخرین لحظه زندگی کثیف و شیطانی اش دست از جنایت و توطئه علیه مردم ایران بویژه جوانان ایران زمین بر نداشت. این بی شرف پلید خود شیطان بود. وی یک توده ایی بی ناموس بود که ادعای دینداری می کرد ولی هدفش نابودی ایران و مردم ایران بود بود.

    پاسخحذف

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin