۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

متن پیام ویدئویی آقای بنی صدر به مناسبت 22 بهمن ،سالگرد انقلاب

مردم رشید ایران تحقیر و تسلیم را نپذیرید. روز 22 بهمن بیرون بیایید و به دنیا بگویید ایستاده اید تا استبداد از میان برخیزد

هموطنان عزیزم :
روز بیست و دوم بهمن ،روز پیروزی گل بر گلوله شد . از آن زمان بدین سو رژیمی که از آن انقلاب پدید آمد ، سه عامل را به خدمت گرفت تا مردم ایران را از نو ، تحت استبدادی بس وحشی تر در آورد .
زور ، پول وترس.
در حال حاضر پول نفت ، بیکاری بر بیکاری میافزاید ، فقر بر فقر میافزاید و رانت خوارها را بر اقتصاد ایران مسلط میکند . در نتیجه برای این رژیم چیزی بجززور نمانده است .
هرگاه شما نترسید، با زور تنها نمیتواند به حیاط خویش ادامه دهد . در این روزها که شما آماده شرکت در جنبش روز بیست ودوم بهمن میشوید ،رژیم القاء ترس ها را از نو بکار گرفته است . ترس از بمب های سمی ، ترس از زد وخورد مسلحانه ، ترس از دستگیری ها وافزون از این ترس ها ، نیرنگ های تبلیغاتی را نیز بکار گرفته است ، آسان دروغ میگوید و به نا حق اسبابی را فراهم میکند تا جنبش شما را در بیست و دوم بهمن همچون انقلاب شما مصادره کند ، من بخشی از پیام خود به مناسبت بیست و دوم بهمن را کوتاه، با شما در میان میگذارم :
اگر شما میبینید که رژیمهای استبدادی خصوصا رژیم ایران ، جوانان شما را دستگیر میکنند ، در زندان ها شکنجه میکنند و زیر شکنجه مجبور به امضاء کردن اعتراف نامه میکنند ، گمان نکنید تنها برای این است که ازآن برای دادگاهای بیدادگاه خود سند و مدرک درست کنند .
اگر در انتخابات تقلب میکنند ، اگرشما را به پای صندوق های رای میبرند تا به نامزد های آنها رای بدهید ، تنها برای این نیست که میخواهند به دنیا بگویند : مردم به من رای دادند ،برای این است که شما را وادارکنند به تسلیم و تحقیر و خود نیز باید این تحقیر و تسلیم را امضاء کنید . زیرا میداند که اگر ملتی تسلیم و تحقیر را بپذیرد از جای خود نمی جنبد .
اگر میگوید تحریم کننندگان این جنبش را به راه انداخته اند ، بی راه نمیگوید . زیرا آنها تسلیم وتحقیر را نپذیرفتند و آن نسل جوانی که به پای صندوق های رای رفت ، او نیز نپذیرفت ، گمان میبرد هنگامیکه به پای صندوق رای رفت ، شما استبدادیان در رای او تقلب نخواهید کرد و کردید .
اما بدترین نوع تسلیم یک ملت ، تسلیم کردن او از راه اغناء است . پس شما ای اهل سیاست در مردم ایران ناتوانایی القاء نکنید ، به یاد آورید وضعیتی را که در ایران پیدا شد، از پایان صفویه تا انقلاب ایران .آن احساس ناتوانی و تحقیر این ملت را زبون کرد و این زبونی سبب سلطه بیگانگان به ایران گشت .
مردم ایران :
روز بیست و دوم بهمن بیرون بیائید و نیرنگ های دشمن را نقش بر آب کنید و جهان را از اراده و عزم خویش آگاه کنید و به دنیا بگوئید :
ملت ایستاده است تا در ایران حاکمیت او برقرار شود و استبداد از میان برخیزد .
شاد و پیروز باشید
 فایل صدا با حجم کم برای داخل ایران


پیام به صورت ویدئو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin