۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

اختلاف موسوي با خامنه اي مشکل ما نیست /هوشيار باشيد


اختلاف موسوي با خامنه اي مشکل ما نیست /هوشيار باشيد
آقاي مير حسين موسوي بيانيه شما هم گل به خودي بود هم آفسايد/ در حالي كه ترس و مرحله فرار سران رژيم رسيده است در زماني كه تظاهرات حكومتي به زور سانديس, مرخصي و اجبار دانش اموزان به شركت در ان, اوردن مزدور از شهرستانها در تهران به ٢٠ هزار نفر ميرسد شما فرمان ۵ ماده اي ميدهيد و پرچم سفيد بالا ميبريد.
ما ديدیم شما را اقاي موسوي, ٨ سال ازعمرمان با شما بودیم ,٨ سال زندگي كوپني, قتل و عام, خفقان و بسياري چيزهاي ديگر
كساني كه دوران شما را ديده باشند هيچگاه به حرفها و شعارهاي فعلي شما اعتماد نمي كنند.

اي دوستان, سرنوشت كشور سريال برره نيست. نگذاريد با شما بازي شود. همت كرده بجاي برداشتن هر قدمي اول از همه تحقيق كنيد.

در انفجار ۸ شهریور ۱۳۶۰، آیت الله علی خامنه ای رئیس جمهوری ایران شد و ابتدا علی اکبر ولایتی را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرد، اما مجلس به آقای ولایتی رای اعتماد نداد و آقای خامنه ای علی رغم اختلافاتی که در داخل حزب جمهوری اسلامی با میرحسین موسوی داشت، او را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرد. آقای موسوی از آن زمان تا سال ۱۳۶۸ و بعد از فوت آیت الله خمینی نخست وزیر ایران بود البته آقای موسوی در این سال ها مسئولیت های سیاسی حاشیه ای داشته است. از جمله سال ۱۳۶۸ با حکم آیت الله خامنه ای عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد که این عضویت کماکان ادامه دارد. از سال ۱۳۷۵ نیز عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است. همچنین در دوره ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶) مشاور سیاسی رئیس جمهوری و در دوره محمد خاتمی (۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴) مشاور عالی رئیس جمهوری بوده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در ۲۹ اسفند ۱۳۵۷ حزب جمهوری اسلامی اعلام موجودیت کرد. بنیانگذاران آن روحانیونی چون محمد حسینی بهشتی، عبدالکریم موسوی اردبیلی، اکبر هاشمی رفسنجانی، علی خامنه ای و محمد جواد باهنر بودند.پنج تن یادشده به همراه حسن آیت، اسدالله بادامچیان، عبدالله جاسبی، میرحسین موسوی، حبیبالله عسگراولادی، سید محمود کاشانی (فرزند آیت الله ابوالقاسم کاشانی)، مهدی عراقی و علی درخشان از اعضای شورای مرکزی اولیه حزب جمهوری اسلامی بودند.

حزب جمهوری اسلامی، پس از سه سال توانست کنترل سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه را در دست خود بگیرد.

حزب جمهوری اسلامی در طرد، حذف و سرکوب جریانهای کمونیستی و چپگرای مسلمان مانند سازمان مجاهدین خلق ایران و نیز گروههای ملی گرا مانند جبهه ملی فعالیتی پر رنگ داشت.

همچنین این حزب در اجبار کابینه دولت موقت مهدی بازرگان به استعفا و به حاشیه راندن نهضت آزادی ایران نقشی پرتأثیر ایفا کرد

حزب جمهوری اسلامی در اجبار کابینه دولت موقت مهدی بازرگان به استعفا و به حاشیه راندن نهضت آزادی ایران نقشی پرتأثیر ایفا کرد.

از جمله حزب جمهوری اسلامی با انتصاب عباس امیرانتظام (که به اتهام جاسوسی در زندان بود) به نهضت آزادی ایران، کوشید این گروه را مخالف اصلی سیاست آمریکا ستیزی جمهوری اسلامی معرفی کند.

طیفی از این حزب به اقتصاد بسته دولتی باور داشتند و به دست میرحسین موسوی رهبری میشدند.
شاخه ای دیگر که بیشتر از بازاریان سنتی و هسته اصلی جمعیت هيئتهای مؤتلفه اسلامی بودند، دخالت وزارت بازرگانی و وزارت اقتصاد و دارایی را در تعیین قیمت ها و کنترل واردات و صادرات نمی پذیرفتند.
چهره های شاخص جریان دوم، حبیب الله عسکراولادی مسلمان و سید علی خامنه ای بودند.
این دست اختلافات و نیز زوال دشمن مشترک که جریانهای چپگرا یا ملی گرا بودند، همچنین دستیابی رهبران حزب جمهوری اسلامی به قدرت در ساختار سیاسی، دامنه اختلافات را گسترده کرد تا آنجا که به اشاره آیت الله خمینی در 11 خرداد 1366 حزب جمهوری اسلامی تعطیل شد؛ اما میراث حزب جمهوری اسلامی در گروههای سیاسی منشعب از آن تا امروز حفظ شده است

مي گويند خامنه اي با مير حسين موسوي اختلاف داشته و دارد. چطور رئيس جمهوري با كسي در حزب اختلاف داشته باشد و بعد او را براي ٢ دوره نخست وزير كند و بعد از نخست وزيري او را به عضويت مجمع تشخيص مصلحت بگمارد. و در حزب جمهوري اسلامي يكي دبير كل باشد ديگري قائم مقام و بيشتر پستهاي حزب را داشته باشند.

به كشته شدگان جنگ ايران و عراق نگاه كنيد, به جانبازان و معلولين نگاه كنيد و بعد به حساب هاي بانكي سران رژيم و مزدورانشان نگاه كنيد.
سياست جمهوري اسلامي استفاده از افراد مشخص در زمان معيني ميباشد و از خودي دشمن فرضي ميسازد تا شروع و خاموش ان در كتترل خودش باشد.

نه سازش, نه تسليم, نبرد تا سرنگوني جمهوري اسلامي و رفراندمي ازاد
  لينكهاي زير را بخوانيد و با در نظر گرفتن پستهاي رده بالا اقاي مير حسين موسوي از ايشان دليل سكوت ,شركت و همراهي را بخواهيد. 
مافیاهای قدرت

 -------------------------------------------------
========================================
***هدف از گذاشتن این لینک تخریب شخصیت شخص مهندس موسوی نیست، زیرا ایشان استقامت خوبی نشان دادند و قابل تحسین است ولی در انتها کم آوردند. هدف فقط اطلاع رسانی است و این مساله است که شاید مهندس موسوی نتواند از این سیستم خود را بیرون بکشد، ولی مردم نبایستی دنبالروی شخص خاصی باشند زیرا که پس از پیروزی نیز مشکل ساز میشود و هر شخصی که ادعای رهبری داشته باشد خواسته و یا ناخواسته به دیکتاتوری جدید بدل میشود، به نظر من ما باید هدف خود را شفاف کنیم که همانا استقلال و آزادی و حاکمیت مرم است و هر کس در این راه مارا همراهی کرد همراهیش کنیم و اگر نتوانست پا به پای ما بیاید از او عبور کنیم، گمان من اینست که مهندس موسوی را ما باید به میدان بیاوریم نه اینکه او بیانیه بدهد تا ما به جنبش برخیزیم، ما باید همه روزها را روزهای خیزش کنیم.
به امید روزی که آزادی در سراسر دنیا فراگیر شود ***
========================================   
درود بر حاکمیت مردم
مرگ بر اصل ولایت فقیه
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin