۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

من ایرانی ام ! تاریخ توانایی ایرانی را در احقاق حقوق خویش به اثبات رسانیده

احساس غرور خاصی دارم چرا که امروز 29 اسفند است . روزی که در آن  ایرانی  به دنیا ، به کسانی که او را ناتوان و حقیر و زیر سلطه می پنداشتند بار دیگر ثابت کرد که  تواناست . تواناست برای احقاق حقوق خویش . همان طوری که در این جنبش نشان داد . ایرانی محرومیت ، شکنجه ، زندان و ... تحمل می کند اما سکوت را هرگز . مستبدان احمق هستند که خیال میکنند می توانند ایرانی را با ترس از  زندان و شکنجه و مرگ ساکت نگه دارند . ایرانی فقط از یک چیز می ترسد و آن سکوت است . سکوت در برابر ناحق چرا که به خوبی درک کرده زجر ساکت بودن را ، زجر مرده متحرک بودن را.
به شهادت تاریخ این سرزمین ، همیشه ضحاکها محکوم بودند به شکست . شکست از فریدونها . این بار هم ایمان دارم . ایمان دارم به مردم کشورم و به خودم . میدانم  مبارزه ای که پدران و مادرانمان شروع کردند را تا رسیدن به نتیجه ( ایرانی آباد و آزاد و مستقل ) رها نخواهیم کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin