۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

حساب کاربری free.index را هم ببندید

زمانی که من با جمعی از دوستانم داشتم بصورت فعالانه در بالاترین فعالیت می کردم حسابم کلا بسته شد، که به پاتریک و چند نفر دیگر از دوستان بالاترینی ایمیل زدم و در بالاترین منعکس شد ولی متاسفانه بعضی از کاربران به تمسخر گرفتند و گفتند که توهم زدید ولی من در وبلاگ پاتریک گذاشتم که وقتی بنا بر حذف گذاشته شود از بسیجی ها شروع شده و کم کم تمامی افراد فعال را حذف میکنند ، در آن هنگام بایستی سکوت رو میشکستیم چون غیر از من افرا دیگری هم قربانی شده بودند، که البته پاتریک این کارو کرد و گفته من بالاترینو 1 هفته تحریم میکنم که همه خندیدند، حالا بعضی از همان ها هم حسابشان بسته شده است. البته من چند ماهی  در دنباله و فیسبوک فعالیت کردم وتقریبا جایگزین خوبی برای بالاترین بود ولی چون بالاترین به عنوان سانه قوی در نزد جامعه شناخته شده است (و آن هم فقط بخاطر کاربرانش است، که اگر کاربر ان آن بخواهند هر سایت دیگری را می توانند به یک رسانه قوی بدل کنند) در بهمن ماه به بالاترین ایمیل زدم که آیا قصد باز کردن حساب مرا دارد یا نه ، که خوشبختانه حسابم را باز کرد.ما بایستی دموکراسی را در این فضای مجازی از همین الان تمرین کنیم تا پس از پیروزی جنبش دوباره در فضای حقیقی بعضی از عقاید را سانسور نکنیم، چون کار سانسور به آنجا می انجامد که نوبت به خود ما میرسد. حال خودتان را جای کاربری بگذارید که در حال فعالیت است و ناگهان حساب کاربری اش بسته میشود چه احساسی دارید؟ من (free.index) اعلام می کنم برای حمایت از افرادی که در بالاترین و با هر سلیقه ای فعالیت میکردند و الان حساب کاربریشان بسته شده است، حساب مرا نیز ببندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin